1. Structuur als basis

Website bezoekers hebben een doel. Ze willen zo snel mogelijk hun ‘informatie’ vinden op jouw website. Wij zorgen dat jouw informatie vindbaar, overzichtelijk én bruikbaar is.

  • We onderzoeken wat je klanten willen vinden
  • We koppelen de verwachtingen van je bezoekers aan jouw doelstellingen
  • We onderzoeken taalgebruik en zoekwoorden van je klanten
  • We tekenen de structuur van je website uit
  • We definiëren de hoofdtaken van je bezoeker
  • We definiëren het website-pad van bezoeker tot lead

2. Structuur uitwerken naar strategie

We hebben nu een structuurplan op maat van jouw klanten en bedrijf maar nog geen strategie.

  • We definiëren een stijlgids voor een uniforme presentatie
  • We bepalen jouw unieke bedrijfspersoonlijkheid
  • We bepalen de hoofd tagline van je bedrijf
  • We bekijken of een blog past in jouw strategie
  • We bepalen hoe social media ingeschakeld kan worden
  • We bepalen hoe online adverteren ingeschakeld kan worden
  • We bekijken hoe een nieuwsbrief ingeschakeld kan worden
  • We bepalen laagdrempelige manieren om leads te genereren
  • We tekenen een workflow uit om leads om te zetten naar klanten

3. Ontwerpen en bouwen van je website

De meeste websites worden overhaast gebouwd en vooral met focus op design. Maar bezoekers komen naar je website voor je inhoud. Niet voor je design. Bepaal daarom eerst structuur en strategie, daarna het design.

  • We werken een grafisch ontwerp uit van je website
  • We zetten een copywriter aan het werk voor doelgerichte teksten
  • We vinden duidelijke slogans en catchy zinnen
  • Na goedkeuring van het grafisch ontwerp bouwen we je website

4. Opvolgen van je website

Zelden wordt een website gelanceerd die meteen succes heeft. Maar wat is succes? Hoe meet je succes? En hoe kan je succes optimaliseren?

  • We bepalen de KPI-doelen van je website en je bedrijf
  • We voeren AB-testen uit voor de beste conversie
  • We onderzoeken hoe bezoekers je website gebruiken
  • We onderzoeken welke strategie-keuzes werken of niet
  • We vinden nieuwe opportuniteiten voor zoekwoorden
  • We rapporteren transparant via ons rapporteringplatform